cara nak letak lagu dalam blog

Tick yang tempat aku suruh tick tu. T_T Tenang di artikel Blog Rion ini akan membahas bagaimana sih cara masukin lagu ke blogspot.


Cara Menggunakan Whatsapp Di Komputer Anda Youtube

Gantikan dengan tulisan biru yang aku kasi tawu tadi tu.

. Banyak jalan membuat lagu yang kita hendaki agar bisa terpasang di blog kita disini saya memilih cara yang menurut saya mudah. Hi guys kali ni MsR nak share macam mane nak letak lagu dalam blog dengan cara mudah. Kita nak guna url yang dalam kotak oren tu.

So yang tak jadi tu cube tanya kawan korang yang bukak blog korang. Open Youtube page and choose uolls favorite song Click on Share Embed Video mcm kat bawah tu. Cara Nak Letak Lagu Dalam Blog Hye semua.

Macam mana cara dia. Tekan embed code tu. Tapi esoknya kawan saya tanya macam mana saya masukkan lagu dalam blog tu.

Sekarang kita dah mula menulis post. Yang laen tak payah. Tapi make sure korang Copy link yang MsR dah Boldkan tu je untuk.

A Pilih lagu yang nak di bahagian bertanda 1-wajib tekan GO selepas pemilihan di buat b Selepas itu pilih artis kesukaan mengikut abjad yang disediakan yang bertanda 2 c dah pilih copy html yang bertanda 3. Berangan jadi cikgu jap. Maknanya bila kita masuk blog tu terus bunyi laguMcm sistem autoBukan yang kena klik lagu tu baru bunyi.

Terdapat 3 pilihan untuk pembaca Syoknyerblogging. Cara Nak letak lagu banyak banyak dalam blog Wanita oh wanita part 2 Lelaki oh lelaki Wanita oh Wanita part 3 Asal Usul Nama Kuching Tiga Tempat Menarik Di Kuching Sarawak Damai Selepas Sengketa Rahsia Nama Blogku Muflis. SCM Music Player adalah layanan pemutar musik berbasis web yang gratis dan Open Source untuk membawa pemutar musik ke website.

Okeh korang copy code yang aku bagi dekat ats sekali tu. How to insert background music into your blog. Pada tampilan Choose Skin silakan pilih template music.

Lupa nak kasi tawu tempat yang kena. Syaza nak share dengan korang cara nak letak lagu dalam blog terutamanya untuk bloggers2 baru ツ Bila blog kita ada lagu baru lah meriah. Assalamualaikumgang putera kuAku nak tanya satu soalan jeMacam mana cara nak letak lagu dalam blog.

So kepada yang tak tahu boleh cuba. Kadang-kadang sesetengah content tu macam lagi syiok pula. Tutorial Letak Lagu AutoPlay Non Auto Play Dalam Entri.

Syaza nak share dengan korang cara nak letak lagu dalam blog terutamanya untuk bloggers2 baru ツ Bila blog kita ada lagu baru lah meriah. Dari awal hinggan akhirPutera Rock. Yang dah tahu baik korang buat-buat tak tahu.

Tapi yg aku dpt cari ni untuk radio-radio bawah astro sahaja. Buang masa dan sia-sia je. Ajar step by step.

Aku harap korang boleh faham dan ikuti langkah yang sudah aku sediakan di bawah ye. Jangan malas salin je. Jika iya kamu bisa ikuti cara menambahkan lagu di blog berikut.

Pastu saya try tak jadi. Kali ini kita belajar cara untuk buat music autoplay. Noor Maizan October 15 2016.

Saya ada kecewa sikit. Sila bukak layoutadd new gadgetscroll cari htmljavascript and click button tambah and taip code dekat bawah nitaip je semua sekali termasuk link youtube tu. Tapi sebelum itu akan saya jelaskan manfaat dan kerugian dalam memasukan lagu ke blog itu penting supaya sobat memahami.

So senang lah sket nak buat. Mula-mula korang pergi ke Youtube pilih lagu yang korang. Penat aku cari kat google x jumpa jumpa pun.

Sebelum aku melalut lebih panjang lagi marilah kita terus kepada tutorial. Saya dah buat. Cara nak tambah muka surat dalam word.

Nak Trafik Tinggi Jom Belajar Cara Letak Sitemap Dalam Blog Di bawah ini aku kongsikan apa itu sitemap kepentingan dan cara letak sitemap dalam blog. Hi guys kali ni MsR nak share macam mane nak letak lagu dalam blog dengan cara mudah. Tak boleh nak stopkan tapi dengan letak autoplay senang je nak stop tak ler memekak je kan.

1 salin code di bawah. Untuk posting kali ini sy akan berkongsi cara untuk masukkan lagu kedalam blog anda. Haaa tutorial la sangat kennns sebenarnya nak simpan buat rujukan sendiri je memandangkan aku sendiri dah lama giler cari tutorial nak masukkan lagu dalam post entry ni.

Ye bila aku kata salin maksud dia tak boleh copy and paste la tu. Lepas tick baru ada code-code tu. Assalamualaikum comel segak sekalian Harini gue nak buat tutorial.

Ni aku nak ajar satu tutorial cara nak letak widget radio dalam blog korang. Cara ni aku fikir lebih baik lebih cepat dan lebih mudahini aku bagi 2 carasatu untuk simpan sahaja dalam akaun 4shared dan playlist. November 7 2013 at 356 PM.

Ambil url tu saja. Bagi memenuhi permintaan reader yang nak letak music dalam blog. Last last aku crack sendiri benda ni dan alhamdulillah rezeki aku dapat buat.

Korang blh klik kat link-link lagu macam kat gambar bawah nilepas tu akan keluar judul2 lagu. Saya tanya awak ada dengar ke. Click Dashboard Layout Add Gadget HTMLJavaScript.

SMC Music Player mendukung Blogger Tumblr Weebly dan lainnya. Cara letak lagu dalam blog. Selalunya kalau letak music biasa dia akan memekak je.

Tadi time blogwalking ada some. Apa khabar geng lama juga aku tak beri kan tips baru untuk blog korang hari ni aku berikan satu tip bagaimana nak letak lagu atau musik sebagai latar belakang blog korang Ingat lagi tak tutorial yang lalu cara letak video kalau korang dah cuba atau dah letak kan video delete dulu html yang ade video tu kalau tak kang bagai nak pecah lak video dengan muzik sekali.


Cara Menggunakan Groovy Bot Music Discord Nekopencil


Sony Music Logo Png White Sony Music Logo White Png Transparent Png Transparent Png Image Pngitem 35 Sony Music Logos Ranked In Order Of Popularity And Relevancy Maddensitemccarthy


Tailored For Your Smile Colgate S Latest Electric Toothbrush Launches First On Shopee Mia Liana


Cara Menambahkan Music Di Instastory Instagram Dengan Storybeat


Crochet Mengait


Laugh Play And Learn With Cartoonito On Cartoon Network


Laugh Play And Learn With Cartoonito On Cartoon Network


Unsupervised Topic Modeling Topics At Master Annontopicmodel Unsupervised Topic Modeling Github


Sony Music Logo Png White Sony Music Logo White Png Transparent Png Transparent Png Image Pngitem 35 Sony Music Logos Ranked In Order Of Popularity And Relevancy Maddensitemccarthy


3 Cara Untuk Menambahkan Musik Ke Powerpoint Wikihow


3 Cara Untuk Menambahkan Musik Ke Powerpoint Wikihow


Cara Menggunakan Groovy Bot Music Discord Nekopencil


3 Cara Untuk Menambahkan Musik Ke Powerpoint Wikihow


3 Cara Untuk Menambahkan Musik Ke Powerpoint Wikihow


Cara Menggunakan Groovy Bot Music Discord Nekopencil


Cara Menggunakan Groovy Bot Music Discord Nekopencil


Tutorial Letak Link Dalam Komen Blog Khaiangel Blogspot Com


Adding Audio To Google Sites Youtube


Sony Music Logo Png White Sony Music Logo White Png Transparent Png Transparent Png Image Pngitem 35 Sony Music Logos Ranked In Order Of Popularity And Relevancy Maddensitemccarthy

No comments for "cara nak letak lagu dalam blog"